wow – udało Ci się dotrzeć aż tutaj. Cieszę się niezmiernie – no chyba że był to przypadkowy klik. Możemy pozostać w kontakcie – nie w social mediach gdzie dotrze do ciebie co 10 mój wpis, post, tweet. Newsletter jest inny – lepszy.
Dlaczego się zapisać?
Mam 3 argumenty.
Pierwszy – będziesz dostawać darmową wiedzę. Część wiedzy ląduje na blogu, część w innych miejscach np w zakładce najbliższe szkolenia, darmowe webbinary etc. Będąc w newsletterze dostaniesz wszystko.
Drugi – czasem wrzucam 3-4 linki do blogów, filmów które zainspirowały mnie w danym momencie. Przez cały miesiąc skrzętnie je zapisuję. Później je selekcjonuję. Finalnie wybieram maks 4 i wrzucam je dla Ciebie.
Argument numer 3 to poznanie mojej metodologii, która jest efektem ponad 10 letniej pracy z klientami. 12 szablonów, które porządkują marketing Twojej firmy. 12 szablonów, które są bazą. 12 szablonów, które może nie są przełomowe, może też wykorzystujesz podobne schematy – ale połączenie ich w całość daje siłę i moc.
Częstotliwość newslettera
Jestem z natury leniwy aczkolwiek staram się pisać 2 artykuły miesięcznie. Obiecuję, że nie dostaniesz większej liczby maili niż dwa w miesiącu. Często będzie to jeden mail, jeżeli uznam, że wpis, który napisałem nie będzie interesujący dla wszystkich. Czasem wpis powstaje, żeby odpowiedzieć na pytanie konkretnych osób i nie ma sensu męczyć nim całej reszty .
W newsletterze informuję też o szkoleniach, wystąpieniach konferencjach – wszystkim tym co może Ci pomóc lepiej budować Twój marketing.
Czas decyzji
Ok – masz już wszystkie informacje . Czas decyzji.
Oczywiście zgodnie z RODO – zapisując się akceptujesz politykę prywatności i przyjmujesz do wiadomości że administratorem danych osobowych jest firma Tomasz Trzósło
PS. Jeżeli nie otrzymałbyś maila z szablonami – najpierw sprawdź SPAM a później skontaktuj się ze mną (mail tutaj).