Warsztat z Data Studio
Naucz się przygotowywać raporty, które będą opowiadać Twoją historię złożoną z danych pozyskanych z różnych narzędzi.
Podczas szkolenia zbudujesz swój pierwszy dashboard managerski i nauczysz się obsługiwać Google Data Studio.

Data Studio Podstawy + Pro - 1 dzień
Cel szkolenia: przygotowanie pierwszego raportu w Google Data studio.
WARSZTAT 100% od zera do bohatera – efektem będzie kokpit managerski pobierający dane z Google Ads / Analytics i arkusza kalkulacyjnego
Dla kogo: osoby zajmujące się prowadzeniem kampanii google ads , fb ads , analizą danych , managerowie, osoby odpowiedzialne za raportowanie i wyniki działów marketingu, właściciele firm.
Wymagania wstępne:
podstawowa (2/10) znajomość google analytics , znajomość założeń marketingu internetowego.
PRZYKŁADOWA AGENDA SZKOLENIA [DATA STUDIO]
Dzień 1
- Przedstawmy się, stwórzmy dobrą atmosferę
- Omówienie techniczne szkolenia
- Wykazanie dodatkowych funkcjonalności jakie się nauczymy, a nie są wymienione w agendzie
- Kluczowe pytania: Kto? Co? Jak? Dlaczego? Kiedy? Gdzie?
- Podstawy Google Analytics
- Raport doskonały – co powinien zawierać?
- Sprawdzone metody analizy danych
- Cele , zdarzenia i odpowiedź na pytanie: Po co potrzebuję Data Studio
- Narzędzia do manipulowania
- Tworzenie konta
- Intefrejs Google Data Studio
- Udostępnianie raportów
- Galeria rozwiązań i przykłady raportów
- Mój pierwszy dashboard
- Różne typy kokpitów managerskich
- Analiza biznesowa – jakich danych potrzebuje?
- Różne rodzaje źródeł danych z data studio
- Dostosowanie ustawień
- Data story telling
- Wizualizacja raportu
- Ustawienia raportu i konkretnych stron
- Przykłady inspirujących raportów
- Opcje dzielenia się raportami
- Filtry
- Segmenty
- Opcje Tabel
- Edytor źródła danych i dodatkowe pola
- 10 przykładów jak to zrobić?
- Dobre praktyki
- Najczęstsze błędy
- Zdjęcie
- Ankieta podsumowująca
- Wręczenie certyfikatów
- Literatura i proponowane materiały do samodzielnej nauki
- Omówienie co dalej