Tomasz Trzósło
e-marketer
O Mnie
Nazywam się Tomasz Trzósło – na co dzień pomagam firmom wspinać się na wyżyny wyszukiwarki Google i Marketingu Internetowego
Zaczynałem w 2006 roku od tworzenia prostych kampanii w wyszukiwarce, aktualnie planuje i wdrażam całościowe strategie nie tylko w Google Ads, ale także w oparciu o inne systemy reklamowe.
Do moich zadań należy także, analiza wyników w programach takich jak Google Analytics (wraz z ich wcześniejszą konfiguracją np. za pomocą GTM)
Jako trener i prelegent, przekazuje wiedzę na szkoleniach otwartych i zamkniętych, pracuje ze studentami (Uniwersytet Jagielloński, WSIZ Rzeszów), występuje na konferencjach branżowych (np Wordcamp, Internetowe Rewolucje, Marketing Day, SEM KRK, Targi Absolwent)
Studia
Doświadczenie
Po ukończeniu studiów pracowałem w Agencjach między innymi: Krakweb, DevaGroup, Avocado, Noril jako specjalista ds. marketingu internetowego gdzie do moich obowiązków należało tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Adwords, analiza ich wyników, raportowanie i edukacja klientów.