Wersja Dłuższa:
Head of Marketing Analytics w Bluerank.com . Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w obszarze marketingu internetowego. Ekspert online marketingu , ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży reklamowo-e-commerce od 2008 roku.
Na co dzień:
- doradza i szkoli,
- prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads,
- analizuje statystyki Analytics
- wdraża narzędzia analityczne za pomocą GTM
- pozyskuje ruch z różnych źródeł
- testuje i eksperymentuje
- pomaga budować i układać działy marketingu w firmach
wszystko po to, by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę i marketing.
Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, Devagroup, Yelowlab, Bluerank) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie niezależny manager w TomaszTrzoslo.pl współpracuje z agencjami i klientami z różnych branż i sektorów – od korporacji po firmy z sektora MŚP.
Prelegent na wydarzeniach branżowych takich jak: Internetowe Rewolucje Google, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent
Szkoleniowiec między innymi w: Ministerstwie Cyfryzacji RP, Akademii Google Partners (2015-2018), Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia, Wartoszkolic.pl, Akademia DevaGroup
Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie , Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie.
Autor książek
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Zostań certyfikowanym specjalistą Google Ads wydanej z PWN
Social Media:
https://www.linkedin.com/in/tomek-trzoslo/
Wersja Skrócona:
Tomasz Trzósło – Head of Digital Analytics w Bluerank.com. Dodatkowo jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem marketingu internetowego. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję – ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Autor 2 książek o marketingu internetowym w wyszukiwarce.
Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl, linkedin: https://www.linkedin.com/in/tomek-trzoslo/
ENGLISH VERSION:
TOMASZ TRZÓSŁO | INDEPENDENT ONLINE MARKETING STRATEGIST AND TRAINER (GOOGLE ADS / ANALYTICS / GTM)
Consultant, Strategist, E-marketer, Internet Marketing Trainer. Online marketing expert, with particular emphasis on SEM and data analysis from Google Analytics.
One of the Certified Google AdWords Trainers (from 2013-2018). Author of articles and two books about Strategy, Google Ads, and Analytics.
Worked in polish interactive agencies and ran his agency – ROIExperts.pl. Currently, an independent manager at TomaszTrzoslo.pl works with agencies and clients from various industries and sectors.
Speaker at industry events and trainer (eg. the Ministry of Digital Affairs of the Republic of Poland, Google Partners Academy (2015-2018), PPNT Gdynia, Altkom Akademia, Wartoszkolic, DevaGroup Academy). Lectured on e-commerce at the Jagiellonian University in Kraków, the University of Information Technology and Management in Rzeszów, WSB in Chorzów. In the advertising and e-commerce industry since 2008.
Zdjęcia do pobrania



Logo Tomasz Trzoslo





