Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener.
Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień:
- doradza i szkoli,
- prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads,
- analizuje statystyki Analytics
- pozyskuje ruch z różnych źródeł
- testuje i eksperymentuje
wszystko po to, by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, Devagroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl
Prelengent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent),
Szkoleniowiec (między innymi Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).
Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Social Media:
https://www.linkedin.com/in/tomek-trzoslo/
Zdjęcia do pobrania


Logo Tomasz Trzoslo



