Powiedz – “Sprawdzam”
Zawierzasz swoje pieniądze na reklamę agencji lub freelancerowi? Sprawdź czy dobrze wykonują swoją pracę.
Sam dbasz o swoje konto Ads czy Analytics? Zobacz, co robisz dobrze, a które działania osłabiają skuteczność Twojego konta.
Koszt audytu zwróci się z nawiązką już po okresie od 1-3 miesięcy od wprowadzenia zmian. Zaproponowane zmiany obniżą koszty, pozwolą kupować lepszej jakości ruch i osiągnąć więcej konwersji.

Audyty
Od 2013 roku od momentu gdy zostałem certyfikowanym trenerem AdWords przeprowadziłem już ponad 200 audytów i mini audytów. Audyt może zawierać dogłębną analizę jednego segmentu (np tylko Google Ads) lub wszystkie poniższe elementy. Koszt jest uzależniony od czasu jaki muszę przeznaczyć na analizę.
Dogłębna analiza danych statystycznych Twojej kampanii. Oprócz elementów do poprawy pokazuję też niewykorzystane szanse i elementy, które należałoby przetestować.
Analiza danych ilościowych z Google Analytics czyli segmentacja i przegląd hipotez dotyczących użytkowników, sposobów ich pozyskania, ich zachowań i tego co robią na Twojej stronie.
Ocena działań i sposobów pozyskania ruchu na Twoją stronę w kontekście konkurencji bezpośredniej i tej dalszej. Oceniam treść twoich przekazów, ale także ich adekwatność, częstotliwość i miejsce do którego prowadzą użytkownika.
Ocena dopasowania strony www do wymogów Google. Nagłówki, title, meta tagi, treść, szybkość działania strony – to tylko kilka z ponad 100 czynników które sprawdzam.
Jeżeli Twoje narzędzie zbierające dane jest źle skonfigurowane, to będzie przynosić złe dane co w konsekwencji prowadzi do błędnych wniosków. Sprawdzam konfigurację GTM z listą ponad 50 czynników warunkujących dobre działanie Analytics i GTM.
Jeżeli odrobiłeś pracę domową i pozyskujesz dobrych użytkowników na słabą stronę www, to niestety nie będzie ona konwertowała . Oceniam jakość Twojej strony według heurystyk oraz bazując na doświadczeniu jakie zdobywam przez ponad 10 lat pracy w różnych branżach.