Poukładaj e-marketingowy bałagan w spójną całość.
Pozyskanie, utrzymanie, remarketing, Google Ads, e-mail marketing, social media i wiele innych metod zdobycia ruchu to jedno. Sprawienie, by klient powracał cyklicznie to drugi ważny aspekt.
Ułożenie różnych źródeł, połączenie ich z kalendarzem firmowym i akcjami promocyjnymi oraz spisanie całości w przejrzysty dokument, pozwoli planować i działać efektywnie – tak aby na koniec dnia analizować dane i decydować co działało dobrze, a co było jedynie kosztem.
Strategia Marketingowa
Wspólnie podczas warsztatów, rozmów, spotkań na skype analizujemy Twoją firmę, spisujemy w jaki sposób pozyskujesz, utrzymujesz i przekonujesz klientów, że mają zaufać właśnie Tobie. Sprawdzamy Twoją konkurencję, a całość spisujemy w dokument, wraz z sugestiami co należy poprawić, jak zdefiniować personę i jakie kroki podjąć, żeby efektywniej inwestować budżety.
Dokument uzupełniamy o zadania i cele, które stworzą nam “road mapę” Twojego e-marketingu.
Pozyskanie
Porządkujemy i analizujemy sposoby w jaki pozyskujesz ruch na stronę. Sprawdzamy to jak robi to konkurencja i wspólnie budujemy plan pozyskania potencjalnych klientów
Utrzymanie
Co zrobić żeby angażować użytkowników którzy przyszli na stronę? Jak zachęcić ich do zakupu czy zostawienia leada sprzedażowego? I na koniec jak spowodować że powrócą za tydzień, miesiąc lub rok?
Kalendarz Firmowy
Promocje, rabaty, wyprzedaże, ważne dni w ciągu roku, które Twoja firma musi dobrze spożytkować i odpowiednio się do nich przygotować.