
Analiza danych to klucz do sukcesu Twojej strony www.
Wyobraź sobie, że wiesz kto jest Twoim klientem, skąd przyszedł, jak się zachowywał, jakie produkty i usługi go interesują, czy wykonał określoną czynność która przynosi Ci zysk – te i wiele innych danych możesz wyciągnąć z Google Analytics. Potrzebujesz tylko umiejętnie spojrzeć na dane.
Jeżeli prowadzisz stronę internetową, sklep internetowy i interesuje Cię, jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie to dobrze trafiłeś. Zmierzę, zaraportuję i wyciągnę wnioski z Twojego ruchu na stronie. Wszystko przełożę na strawny raport.
Google Analytics
Specjalizuję się w:
Strategii Mierzenia Celów
Określenie KPI i Celów jakie stawiamy przed stroną determinuje późniejsze wdrożenie. Warto przygotować pełny dokument, w którym spiszemy co jest ważne i jakie aspekty chcemy mierzyć i analizować.
WdrożeniaCh
Zaawansowane wdrożenia wykonuje za pomocą Google Tag Manager. Wdrażam: zdarzenia, cele, warstwy danych, moduł e-commerce a następnie konfiguruję dodatkowe opcje w Administracji . Efektem jest konfiguracja dopasowana do potrzeb konkretnej firmy.
Analizie Danych
Raporty odbiorców, pozyskania, zachowania, konwersji dają nam wgląd w sytuację naszego marketingu, sprzedaży i kondycję firmy w internecie. Zaawansowana segmentacja połączona z innymi technikami analitycznymi pozwala wyciągać wnioski i dokonywać korekt.
RaportowaniU
Przygotowanie raportu niestandardowego, dashboardu, panelu managerskiego czy raportu w Data Studio pozwala zebrać dane, z których możemy wysnuć wnioski i zarekomendować zmiany w sposobach pozyskiwania ruchu na stronę czy w jej wyglądzie.
Audytach Poprawności
Zgodnie z zasadą “RIRO” – jeżeli nasze narzędzie nie jest skonfigurowane poprawnie dane i wnioski, które będziemy z nich wyciągać nie będą wartościowe. Posiadam listę 50 czynników, które sprawdzam w trakcie audytu konfiguracji Analytics i GTM.
Analytics dla E-commerce
Darmowy moduł e-commerce umożliwia dokładne śledzenie sprzedaży i konkretnych transakcji oraz przypisywanie ich do źródeł i mediów, z których w sklepie pojawili się użytkownicy.