Docieraj do właściwych użytkowników w Social Mediach
Na Facebook i Instagramie możesz dotrzeć do większości internautów. Jak spośród tej rzeszy wybrać tych odpowiednich?
Jaką opcję wybrać, a których użytkowników wykluczyć? Jak działa similar audience i remarketing i jak wykorzystać go w strategii Twojej firmy?

Reklama na Facebook i Instagram
Facebook zbiera mnóstwo danych o swoich użytkownikach – nie brzmi to dobrze w kontekście naszej prywatności. Z drugiej strony z punktu widzenia reklamodawcy, dostajesz duże możliwości precyzyjnego kierowania reklamy.
Reklamę na Facebook i Instagramie wykonuje całościowo – rozumiem przez to:
OKreślenie Grup Odbiorców
Wybieram użytkowników i dzielę ich na grupy do których kieruję reklamę. Zazwyczaj takich grup mam od kilku do kilkunastu. Do różnych odbiorców będziemy docierać na różne sposoby – inną reklamę dostanie użytkownik, który jest naszym Fanem, a inną który nie wie o naszym istnieniu .
Przygotowanie Kreacji Reklamowych
Testuje różne przekazy reklamowe dopasowane do grup odbiorców. Podobnie jak w innych systemach reklamowych na FB musi być dopasowana i częściej zmieniana – jedna kreacja po kilku tygodniach musi być zmieniona na inną.
Analiza Danych Kampanii
Na podstawie danych z interfejsu Facebook oraz z Google Analytics sprawdzam co się działa, a co należy obciąć, wyeliminować lub zmienić.