Precyzyjne kierowanie reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej
Jeżeli masz wybrać jeden sposób płatnej reklamy to w 99 na 100 przypadków najlepsze efekty osiągniesz w wyszukiwarce. Dlaczego? Google za pomocą płatnych wyników Ads pozwala dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej.
Użytkownik wpisując konkretną frazę w wyszukiwarkę, mówi czego potrzebuje – ty musisz tam być i podać mu na tacy to czego szuka. Proste w założeniu, jednak konstrukcja systemu wymusza dobrą znajomość jego działania – dlatego dobrze trafiłeś, bo AdWords zajmuje się od 2008 roku.
Reklama w Google Ads (dawniej Adwords)
Ponad 90% polskiego internetu, brak minimalnych kosztów, szerokie spektrum i możliwości dotarcia – to zalety Ads . Jako reklamodawca musisz ułożyć różne typy reklamy w całość i sukcesywnie testować co przynosi najlepszych użytkowników. Do dzieła – z mojej strony mogę pomóc w:
Prowadzeniu Kampanii
Całościowe prowadzenie działań w ramach Google Ads. Nie limituje liczby kampanii, typów – robię wszystko żeby osiągnąć jak najlepszy zwrot z inwestycji. Działania rozliczam godzinowo lub jako procent (średnio 15-25%) od wydanego budżetu reklamowego.
Audycie Kampanii
Jeżeli zlecasz prowadzenie kampanii, albo zajmuje się nią Twój pracownik, warto sprawdzić czy nie tracisz potencjału lub czy w Twoich działaniach nie ma błędów. Małe i większe niedociągnięcia powodują straty które musisz pokrywać wyższymi kosztami reklamy.
Opracowaniu Strategii
Reklama w wyszukiwarce, partnerzy wyszukiwania, DSA, PLA, Video, reklama elastyczna, a może remarketing dynamiczny – Google Ads to rozbudowany system, który składa się z wielu elementów. Strategia pokazuje sposób ich połączenia i kryteria według których będziemy je później oceniać.
Google Ads dla E-Commerce
Kampanie dla sklepów internetowych żądzą się swoimi prawami – inne typy reklam, inne założenia i ROI, które jest wyznacznikiem jakości i skuteczności działań. W swojej karierze przeprowadziłem już ponad 100 kampanii dla różnych sklepów – wiem co działa na polskim rynku e-commerce.
Przygotowaniu działań Remarketingowych
Strategia remarketingu czyli ponownego dotarcia do użytkowników, którzy byli już na Twojej stronie jest niezwykle ważna. Tylko 1-2% użytkowników decyduje się na zakup przy pierwszej wizycie – do 98% musisz dotrzeć ponownie. Pokażę jak możesz to zrobić.
Reklamie w GDN i Youtube
A co jeżeli użytkownicy nie wpisują w wyszukiwarkę słów, które są dla Ciebie ważne? Z pomocą przychodzi nam reklama w GDN i w największej wyszukiwarce Video – Youtube. Ruch w tym kanale jest ciągle stosunkowo tani – od kilku do kilkunastu groszy – warto z tego skorzystać.