Poznaj możliwości marketingu w wyszukiwarce i analityki
Zlecasz swoje działania pracownikom lub agencjom reklamowym i nie wiesz jak oceniać ich pracę? Chcesz ocenić czy wykorzystujesz możliwośc Google Ads / SEO i Analityki?
Szkolenie “dla szefa” nie skupia się na aspektach wdrożeniowych – nie dowiesz się na nim jak uruchomić konkretne narzędzia. Poznasz za to możliwości i nauczysz się oceniać pracę osób zaangażowanych w kampanie.

Strategia i Marketing i reklama dla "szefa" - 1 dzień
Cel szkolenia: przygotowanie osob do współpracy z agencjami i świadomego korzystania z marketingu online. Czego nie będziemy robić: wdrażać rzeczy technicznych, pracować na wielu kontach, omawiać teorii. Warsztat oparty na poznaniu możliwości marketingu internetowego – od strategii i założeń przez możliwości płynące z Google Ads, SEO i analizy danych w Google Analytics. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił wyciągać wnioski, rozumieć raporty przesyłane przez agencje.
Dla kogo: brak wymagań wstępnych , szkolenie skierowane do osób zarządzających działami marketingu, właścicieli firm, dyrektorów i osób które musza nadzorować i oceniać pracę agencji interaktywnych
Wymagania wstępne: brak
PRZYKŁADOWA AGENDA SZKOLENIA [STRATEGIA, MARKETING, REKLAMA]
Dzień 1
- Przedstawmy się, stwórzmy dobrą atmosferę
- Omówienie techniczne szkolenia
- Wykazanie dodatkowych funkcjonalności jakie się nauczymy, a nie są wymienione w agendzie
- Elementy marketingu internetowego
- Kluczowe pytania: Kto? Co? Jak? Dlaczego? Kiedy? Gdzie?
- Narzędzia marketingu internetowego
- Analityka i mierzalność jako kluczowa cecha marketingu internetowego
- Dobre praktyki i przykłady.
- Wstęp do strategii
- Planowanie działań w ujęciu kwartalnym
- Planowanie USP i komunikacji
- Wstępna analiza konkurencji
- Znajdź dobre momenty dla twojej firmy – kalendarz promocji
- Przepływ danych między agencjami
- Wkład i materiały potrzebne Agencjom do działania
- KPI i raportowanie wyników
- Dobry i konstruktywny feedback
- Podstawy Google Ads – aukcja, wynik jakości, rozliczenia,
- Sieć wyszukiwania – 70% Twojego budżetu
- Sieć reklamowa czyli reklama na onet.pl i pudelku za 50 zł
- Remarketing – co to jest i jak to działa?
- Reklama dynamiczna – czy oddawać google kontrolę?
- Reklama produktowa – podstawa dla sklepów internetowych
- Reklama inteligentna – co to jest i czy jest to przyszłością PPC?
- Co to jest SEO i czy rzeczywiście są to wyniki naturalne
- On-site seo czyli co możesz zrobić na swojej stronie www
- Off-site seo czyli skąd pozyskiwać i nie pozyskiwać linków
- Content marketing w służbie SEO czyli twój blog i działania wspomagające SEO
- Co to jest analityka i dlaczego od niej musisz zacząć działania w internecie?
- Identyfikacja KPI i celów strony
- Instalacja Google Analytics
- Dane i metryki
- Analiza danych i przygotowanie podstawowych raportów
- Zepsujmy wszystko – atrybucja konwersji
- Google Tag Manager czyli jak zaoszczędzić na wdrożeniu GTM i programistach
- Google Data studio – przygotuj dane w odpowiedniej formie
- Zdjęcie