Rozwiąż problemy marketingowe i strategiczne Twojej firmy
Jeżeli razem ze swoim zespołem potrzebujesz znaleźć odpowiedź na fundamentalne pytania dotyczące marketingu i strategii Twojej firmy, to metoda LEGO® SERIOUS PLAY® jest dla Ciebie.
Angażując twórczo osoby z zespołu marketingowego, na podstawie budowanych modeli i historii z nimi związanymi, sami odpowiecie na ważne pytania i poszukacie rozwiązania problemu. Rozwiązanie jest zawsze w Twoim zespole.

Warsztaty z wykorzystaniem metody LEGO® SERIOUS PLAY®
Cel: LEGO® SERIOUS PLAY® to metoda, która ma wspomóc zespół w znalezieniu odpowiedzi (jednej lub kilku) na postawione pytanie. Wierzymy, że odpowiedź tkwi zawsze w ZESPOLE / LUDZIACH.
Sposób: Wychodząc od budowy prostych modeli poprzez bardziej abstrakcyjne i złożone staramy się uwolnić kreatywność. Podstawą warsztatu jest 100% partycypacja osób zaangażowanych w proces – każdy może się wypowiedzieć i przedstawić swoje rozwiązanie.
Dla kogo: Dla organizacji lub zespołu, członków jednego zespołu lub różnych działów. Wszystko zależy od zadanego pytania.
Uwaga: Warsztat w 100% dopasowany do konkretnej organizacji – w tym wypadku nie prowadzimy warsztatów otwartych.
Wymagania wstępne: Brak
Przykładowe pytania na które możemy szukać odpowiedzi podczas warsztatu:
- Na czym powinien się skupić dział marketingu?
- Jakie są wartości firmy, które powinny być komunikowane na zewnątrz?
- W jaki sposób można usprawniać działania marketingowe w firmie?
- Jaka jest przewaga rynkowa firmy nad konkurencją i jak ją komunikować?
- Jak wygląda idealny dział marketingu (to co jest i co może być) . Przedstaw model działu marketingu i co należy zrobić żeby działał lepiej
- Jakie są modele komunikacji w firmie? Jak rozwiązać problem firma a dział marketingu – jaki powinien być przepływ informacji między działami?
- Jakie są problemy klientów i w jaki sposób możemy je rozwiązać za pomocą marketingu? (warsztat dla: bok + produkcja + marketing)
- Jak zbudować swojego idealnego klienta z branży xxx? Przygotuj persony marketingowe
- Zbudujmy strategię sprzedażową na najbliższe pół roku.
PRZYKŁADOWA AGENDA SZKOLENIA [LEGO® SERIOUS PLAY®]
Agenda: LEGO® SERIOUS PLAY® operuje 7 technikami – w zależności od problemu / pytania, na które szukamy odpowiedzi, odpowiednio układamy agendę warsztatu z wykorzystaniem technik, które w naszej ocenie najlepiej pomogą nam w tym.
Każdy warsztat zaczynamy od zapoznania uczestników z klockami LEGO® by ułatwić im budowę modeli w kolejnych etapach. W zależności od rodzaju, zastosowanej techniki i ilości uczestników warsztat trwa od 3 do 8 godzin.
Uwaga: warsztat jest dedykowany do konkretnej firmy i agenda jest dopasowywana do konkretnego problemu
Prowadzący: Marcin Badura – czynny radca prawny oraz certyfikowany facylitator LEGO® SERIOUS PLAY® (certyfikacja w ramach Bricks and Business BV). Marcin w swojej codziennej pracy jako prawnik wykorzystuje metodę LSP w pracy z klientami biznesowymi do budowy strategii rozwoju ich firm.
Prowadzący nr 2 / moderator: Tomasz Trzósło – więcej o mnie przeczytasz tutaj
Cena: Skontaktuj się z nami – warsztat wyceniany indywidualnie.