Wybrane, najważniejsze publikacje marketingowe - książki i artykuły, których jestem autorem lub współautorem. Dodatkowo nagrania z kilku webinariów, w których miałem okazję uczestniczyć.
Książki Marketingowe
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów. Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone

Marketing Internetowy w Google -
Pozycjonowanie Ads Analytics
dla Biznesu E-commerce i marketerów -
Wydawnictwo Helion 2022
Współautor: Krzysztof Marzec
Na stronie wydawnictwa możesz przeczytać fragment książki za darmo. Zachęcam.

AdWords i Analytics - Zostań certyfikowanym specjalistą - wydawnictwo PWN (2017)
Współautor: Krzysztof Marzec
UWAGA: Książka mocno się zdezaktualizowała przez ostatnie kilka lat – nie polecam na ten moment jej kupowania.

Wybrane Webbinary / Filmy
Artykuły
- Eksploracje – serce GA4, z którego boisz się korzystać
- Proces analityczny w GA4, który pomoże skutecznie oceniać Twoje kampanie
- KPI na różnych etapach ścieżki zakupowej klienta, z uwzględnieniem modelu SEE-THINK-DO-CARE
- Automatyzować czy nie automatyzować? Jak przyspieszyć wdrożenia, migracje i raportowanie w GA4?
- Google Tag Manager – od zera do GTM bohatera Wdrożenie podstawowych tagów krok po kroku