Marketer, analityk, konsultant, strateg, trener w obszarze analityki marketingowej i digital marketingu. W branży reklamowo-e-commerce od 2008 roku. Były dyrektor działu Marketing Analytics w jednej z największych agencji performance w polsce – Bluerank. Pracował także w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, Devagroup, Yelowlab, Bluerank) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Obecnie niezależny freelancer w TomaszTrzoslo.pl współpracuje z agencjami i klientami z różnych branż i sektorów – od korporacji po firmy z sektora MŚP.
Prelegent na wydarzeniach branżowych takich jak: Internetowe Rewolucje Google, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent
Szkoleniowiec między innymi w: Ministerstwie Cyfryzacji RP, Akademii Google Partners (2015-2018), Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia, Wartoszkolic.pl, Akademia DevaGroupl. Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie , Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie
Na co dzień:
- doradza i szkoli,
- prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads,
- analizuje statystyki Analytics
- wdraża narzędzia analityczne za pomocą GTM
- pozyskuje ruch z różnych źródeł
- testuje i eksperymentuje
- pomaga budować i układać działy marketingu w firmach
Posiada szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl, linkedin: https://www.linkedin.com/in/tomek-trzoslo/
Autor książek
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Zostań certyfikowanym specjalistą Google Ads wydanej z PWN
ENGLISH VERSION:
Marketer, analyst, consultant, strategist, trainer in the field of marketing analytics and digital marketing. In the advertising and e-commerce industry since 2008. Former director of Marketing Analytics at one of the largest performance agencies in Poland – Bluerank. He also worked in interactive agencies (Noril, Krakweb, Devagroup, Yelowlab) and ran his own agency – ROIExperts.pl.
Currently an independent freelancer at TomaszTrzoslo.pl, he works with agencies and clients from various industries and sectors – from corporations to SME companies.
Speaker at industry events such as Google Internet Revolutions, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk,
Trainer at, among others: Ministry of Digitization of the Republic of Poland, Google Partners Academy (2015-2018), Shopper’s University, PPNT Gdynia, Altkom Akademia, Wartoszkolic.pl, DevaGroupl Academy. He gave lectures on e-commerce at Jagiellonian University in Krakow , University of Information Technology and Management in Rzeszow, WSB in Chorzow
On a daily basis:
- advises and trains,
- runs and optimizes Google Ads campaigns,
- analyzes Analytics statistics
- implements analytical tools through GTM
- acquires traffic from various sources
- tests and experiments
- helps build and set up marketing departments in companies.
Has a broad view of marketing, experience and love for statistics, translates into returns on advertising investments, for clients of the company TomaszTrzoslo.pl, linkedin: https://www.linkedin.com/in/tomek-trzoslo/
Zdjęcia do pobrania


Logo Tomasz Trzoslo





