
Śledzenie filmów na Youtube w Google Tag Managerze
Miliard godzin obejrzanych treści dziennie, ponad miliard użytkowników serwisu, w ciągu minuty dodawane jest ponad 500 godzin materiału video. Statystyki YouTube robią wrażenie. Część takiego materiału umieszczamy później na własnej stronie www, w formie filmów instruktażowych, promocyjnych, tutoriali. Oczywiście chcielibyśmy wiedzieć, jaki procent użytkowników ogląda dany film, jaki procent zapoznaje się z nim w całości, […]

Partyzancka produkcja filmów reklamowych na Youtube
Youtube to druga największa po Google polska wyszukiwarka. Youtube używa każdy. Reklama na Youtube jest trendy. Warto tam być. Często jednak pojawia się problem – szczególnie w małych i średnich firmach – nie mam budżetu kilku tysięcy złotych na stworzenie dobrego contentu video. Oczywiście film można zrobić “po Bożemu” – scenariusz, operator, kamera, montaż. Koszt […]