Jak Mogę Ci Pomóc W Rozwoju Twojej Firmy?
Parametry UTM w Google Analytics 4 – dlaczego bez nich, Twoje analizy nigdy nie będą dobre?
28 marca 2025
Jak śledzić ruch za pomocą Google Analytics 4 z chirurgiczną precyzją? Żeby wiedzieć, które źródła i medium, kampanie, czy...
Persony marketingowe – co to jest i jak ją wykorzystać w marketingu?
15 stycznia 2025
Uwaga: Wpis zaktualizowany 25.01.2025
Każdy właściciel biznesu, a szczególnie każdy marketingowiec, musi wiedzieć jak...
7 kluczowych elementów dobrego Landing Page i checklista do sprawdzenia Twojej strony docelowej
16 lutego 2022
Gdzie chcemy przekierować użytkownika po kliknięciu w reklamę? To pytanie często zostanie pominięte, w trakcie tworzenia...
GA4 – Rewolucja w analityce internetowej
4 listopada 2020
Od kilku tygodni edukuję się z nowego narzędzia Google Analytics – GA4 . Tak nie jest to pomyłka – uważam...

6 Niedocenianych i często zapomnianych funkcji Google Analytics
12 września 2019
Analytics to kombajn. Oprócz najważniejszych elementów, ma w sobie cały szereg funkcji i “funkcyjek”, które...

Content marketing czyli o czym i jak pisać?
26 lipca 2019
Content marketing to trend ostatnich lat w branży marketingowej. Chociaż o jego istnieniu wiemy od dawna, dopiero w...
Newsletter
Google Analytics i GTM
Parametry UTM w Google Analytics 4 – dlaczego bez nich, Twoje analizy nigdy nie będą dobre?
Jak śledzić ruch za pomocą Google Analytics 4 z chirurgiczną precyzją? Żeby wiedzieć, które źródła i medium, kampanie, czy...
GA4 – Rewolucja w analityce internetowej
Od kilku tygodni edukuję się z nowego narzędzia Google Analytics – GA4 . Tak nie jest to pomyłka – uważam...

6 Niedocenianych i często zapomnianych funkcji Google Analytics
Analytics to kombajn. Oprócz najważniejszych elementów, ma w sobie cały szereg funkcji i “funkcyjek”, które...