logologo
  • Oferta
    • Pozyskanie ruchu
    • Audyty
    • Analityka
    • Consulting
    • Dla Agencji
  • Szkolenia
  • Mentoring
  • O Mnie
    • Publikacje
    • Referencje
    • Notka Trenerska
  • Wiedza
    • Blog
    • Felietony
    • Polecane narzędzia
    • Polecane książki
  • Kontakt
  • Oferta
    • Pozyskanie ruchu
    • Audyty
    • Analityka
    • Consulting
    • Dla Agencji
  • Szkolenia
  • Mentoring
  • O Mnie
    • Publikacje
    • Referencje
    • Notka Trenerska
  • Wiedza
    • Blog
    • Felietony
    • Polecane narzędzia
    • Polecane książki
  • Kontakt
Tomasz Trzósło / SEM

SEM

15 stycznia 2025 Tomasz TrzósłoMateriały dla początkującychNarzędzia marketingowePytania z KonsultacjiStrategia Marketingowa

Persony marketingowe – co to jest i jak ją wykorzystać w marketingu?

Uwaga: Wpis zaktualizowany 25.01.2025 Każdy właściciel biznesu, a szczególnie każdy marketingowiec, musi wiedzieć jak najwięcej o potencjalnych klientach.Znajomość ich cech, tego czym się kierują przy podejmowaniu decyzji i samych potrzeb, to klucz do sukcesu w marketingu i sprzedaży.Jak pozyskać te dane, a później wizualizować je w przystępnej formie?Sposobów jest kilka. Chciałbym przedstawić, narzędzie do budowania skutecznych przekazów […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
16 lutego 2022 Tomasz TrzósłoMateriały dla początkującychPytania z KonsultacjiSEM

7 kluczowych elementów dobrego Landing Page i checklista do sprawdzenia Twojej strony docelowej

Gdzie chcemy przekierować użytkownika po kliknięciu w reklamę? To pytanie często zostanie pominięte, w trakcie tworzenia tekstu reklamowego, którego strona lądowania jest naturalnym przedłużeniem.To na niej użytkownik wstępnie zainteresowany ofertą, skuszony treściami reklam ma utwierdzić się, że jest w dobrym miejscu i finalnie zdecydować, czy chce skorzystać z oferty lub zakupić produkt w sklepie internetowym. […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
11 czerwca 2019 Tomasz TrzósłoAnalitykaGTMPytania z Konsultacjizaawansowane7

Śledzenie Formularzy Contact Form 7 za pomocą GTM

Jedno z 5 najczęściej pojawiających się pytań dotyczących Google Tag Managera podczas konsultacji marketingowych 1×1 oraz szkoleń GTM, które prowadzę dotyczy śledzenia formularzy Contact Form 7. Wtyczka ta jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań służących do budowania formularzy w WordPress. Niestety z tym typem formularza, nie możemy skorzystać z zmiennej wbudowanej, automatycznie zliczającej wysłania formularzy. Jak […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
10 maja 2019 Tomasz TrzósłoContentReklama w GoogleSEMYoutube

Partyzancka produkcja filmów reklamowych na Youtube

Youtube to druga największa po Google polska wyszukiwarka. Youtube używa każdy. Reklama na Youtube jest trendy. Warto tam być. Często jednak pojawia się problem – szczególnie w małych i średnich firmach – nie mam budżetu kilku tysięcy złotych na stworzenie dobrego contentu video. Oczywiście film można zrobić “po Bożemu” – scenariusz, operator, kamera, montaż. Koszt […]

Czytaj więcej
Udostępnij
0
22 grudnia 2018 Tomasz TrzósłoPytania z Konsultacji

Zarządzanie wieloma użytkownikami w chrome

Często na konsultacjach marketingowych dostaję jedno z często powtarzających się pytań – jednym z nich jest: Jak radzić sobie z denerwującym przelogowywaniem się między kontami – jak zapamiętujesz tyle haseł do różnych kont Ads czy Analytics? Obliczyłem że na wpisywaniu haseł (np 3 razy dziennie) możemy tracić nawet 40 godzin rocznie. Jak tego uniknąć? Małe usprawnienia w […]

Czytaj więcej
Udostępnij
0
18 grudnia 2017 Tomasz TrzósłoContent2

Jak pisać do Internetu -7 wskazówek, które pomogą Ci prawidłowo zredagować tekst

Dobrze przygotowany i zaprezentowany tekst to podstawa komunikacji z klientem. Użytkownicy potrzebują jedynie kilka sekund (różne badania mówią o 3-7 sekundach ), aby przejrzeć Twoją stronę i podjąć decyzje o wyjściu, bądź pozostaniu na niej.  Potencjalni klienci poszukują treści, informacji – to w jaki sposób ją podamy jest sprawą bardzo istotną często zaniedbywaną przez twórców […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
28 kwietnia 2017 Tomasz TrzósłoReklama w Google

8 Strategii RLSA, które musisz przetestować w swojej kampanii

Edit: Artykuł zaktualizowany: Kwiecień 2019 W pierwszym wpisie mini cyklu o RLSA pokazywałem dlaczego wykorzystać kampanie RLSA oraz  jaki sposób kierowania wybrać. W drugiej części pokażę 8 przykładowych strategii, które możemy wykorzystać z użyciem remarketingu w wyszukiwarce z listami, które stworzyliśmy w wcześniej w Analytics. Do dzieła. #1 Skieruj kampanie na ogólne słowa kluczowe Pierwsza strategia może obejmować przygotowanie oddzielnych […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
24 kwietnia 2017 Tomasz Trzósłogoogle analyticsReklama w Googlezaawansowane

RLSA – jak wykorzystać moc remarketingu w wyszukiwarce?

Edit: Artykuł zaktualizowany: Kwiecień 2019 Na temat remarketingu w branżowej prasie i portalach zostało powiedziane bardzo wiele. Reklama podążająca, dzięki której możemy powracać do klientów naszej strony internetowej czy sklepu, jest chętnie wykorzystywana w strategiach Google Ads. Dużo rzadziej widzę jej wykorzystanie w wyszukiwarce, a może być to dobre dopełnienie strategii, szczególnie jeżeli zastosujemy się do […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
9 lutego 2017 Tomasz TrzósłoBłędy w kampaniachReklama w Google

Błędy w kampaniach Google Ads#1

Remarketing mBank chodzący za mną od dawna, skłonił mnie do stworzenia serii artykułów z błędami Kampanii Ads wynikający z złych ustawień systemu. Widzę je na co dzień, podczas przeglądania Internetu. Przedstawię też pomysły, jak można byłoby te błędy naprawić. Remarketing w sieci reklamowej – nie kieruj go do wszystkich. Przechodząc do rzeczy – od kilku tygodni, […]

Czytaj więcej
Udostępnij
1
13 stycznia 2017 Tomasz TrzósłoAnalitykaReklama w Googlezaawansowane

GCLID CZYLI JAK POPRAWNIE TAGOWAĆ REKLAMY W ADWORDS – PORADNIK PRAKTYCZNY

EDIT: Artykuł zaktualizowany w marcu 2019 Dlaczego liczba kliknięć lub konwersji, które widzę w Google Ads jest drastycznie inna, niż liczba sesji czy celów, które raportuje Google Analytics? Inna metodologia zliczania danych, błędnie dodane kody – powodów może być wiele, przyjrzyjmy się jednemu z nich: problemowi z automatycznym tagowaniem kampanii i parametrem gclid. Co to […]

Czytaj więcej
Udostępnij
3

W ramach działań CSR wspieram:

Przeczytaj więcej o działaniach CSR

Profesjonalne wsparcie dla Twoich działań w Internecie:

-> Strategia

-> Audyty

-> Pozyskanie Ruchu

-> Analityka

Stopka

  • Moje zasady
  • CSR
  • Nota Trenerska Tomasz Trzósło
  • Tego nie wspieram

Szybki Dostęp

  • Bezpłatna Wycena
  • Oferta
  • Stwórzmy coś razem
  • Blog
  • Polityka Prywatności

Kontakt

hello@tomasztrzoslo.pl

tel: 790578340

Adres: Bieżanowska 7/6 30-812 Kraków

Tomasz Trzósło © 2007-2025. All Rights Reserved. | Wdrożenie i utrzymanie strony: Kreujemy Internet